dinsdag 24 augustus 2010

Mariska's birthdaycandy

Beste dames,

Ik weet dat jullie al een tijdje even niets van mij gehoord hebben... maar dat betekend niet dat ik
Ik ben de afgelopen weken erg druk geweest op mijn werk, maar ik heb nu vakantie:D! (eindelijk)...
Afgelopen weekend ben ik naar de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle geweest en ohhhhhhh... wat was dat weer geweldig... ik moest me echt inhouden!

Daarnaast heb ik voor Miranda van Stempels&zo ook nog een aantal kaarten gemaakt voor de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch! Dus als jullie naar de beurs in Den Bosch gaan... neem even een kijkje;)!

Maar nu even over het kaartje van Mariska... (helaas heb ik niet gewonnen maar het was heel leuk om mee te doen!


Het stempelje is van CC-design genaamd "Honey Sailor". Echt een geweldig plaatje!
Ik heb Honey ingekleurd met Copics.. en wel de volgende:
Huid: E33, 13, 11, 00 en R20
Haar: E79, 77, 74, 71 en 70
Kleding Roze: R85, 83 en 81
Kleding Groen: G24, 21 en 20
Daarna heb ik het afdrukje bewerkt met Stickles van Ranger.


Ik heb papier gebruikt van Basic Grey (ik weet zo niet meer van welk paperpad sorry:( dames).
Daarnaast heb ik onlangs van Nicole een airbrush voor mijn copics gekocht.
Dit is het eerste resultaat... best goed gelukt al zeg ik het zelf;)! LOL
De mal welke ik heb gebruikt met de hartjes zijn van Joy Craft. Errug leuk al zeg ik het zelf!
Airbrushen is al net zo verslavend als kleuren met copics.
Het grote ovaal heb ik eerst uitgestanst en nadien door de cuttlebug gehaald met de cuttlebugfolder met kleine dot! Na het stanzen heb ik deze bewerkt met mijn inktpad!


De kaart heb ik verder afgewerkt met de Perler Pen van Viva! en Glossy Accent van Ranger.
Nou ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden!
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Ik zal vandaag nog wel meer kaarten posten!
Deze heb ik al gemaakt maar nog geen tijd gehad om ze op mijn blog te zetten!
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer.
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten