vrijdag 12 november 2010

Kerstkusjes

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een keer komen kijken op mijn blog:)!

Ik heb vanmiddag vrij gehad en om die reden heb ik eindelijk eens tijd gehad een aantal leuke kaarten in elkaar te knutselen.

Hieronder de eerste kaart die ik jullie wil laten zien is gemaakt met "Gingerbread Tilda".

Ik heb papier van Basic Grey gebruikt "Eskimo Kisses".Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copics:
E33, 13, 11, 00
R20
E35, YR24, 20
R89, 85, 83, 81
BG13, 11, 10
G99, 85, 82, 40

Al zeg ik het zelf "She looks so nice"!
Ik heb kleine parel-swirls gemaakt met Liquid Pearl "Opal White" van Ranger.

Voor de overige afwerking heb ik gebruik gemaakt van de randpons "Icicles" van Martha Steward.
Ik heb Tilda uitgestanst met de Spellbinders Circle Small en Scalloped Circle Small.

Daarnaast heb ik nog gebruik gemaakt van Glossy Accent van Ranger, lint, Stickles "Silver" van Ranger en het tekstje is van Marianne Design.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden... het zijn geen traditionele kerstkleuren maar het ziet er toch geweldig uit?

Laat je een reactie achter?!?!?!

Lieve groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten