dinsdag 7 februari 2012

You're so FAB!

Hallo allemaal,

Omdat ik afgelopen weekend een logeetje had, mijn allerliefste neefje, die mij nogal bezig hield kon ik helaas dit kaartje niet afmaken en posten.

We hebben samen heerlijk cake en koekjes gebakken, en lekker (en dat voor een ventje van 5!)

Maar goed, even ter zake...

Voor mijn nieuwe kaartje heb ik weer een Kenny K stempel gebruikt "Soho".
Ik vind ze zo ontzettend gaaf!

Voor het papier heb ik "Cappella" en "Hello Luscious" paper pad gebruikt van Basic Grey!
Blijft mooi papier.

Voor het inkleuren heb ik natuurlijk mijn copics gebruikt.

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Haar: 100 (black), T9, 7, 5, 3, 1, 0
Paars in kleren + lippen: RV99, 95, 93, 91
Groen in kleren: YG99, 97, 95
W9, 7, 5, 3 + colorless blender

Voor het overig heb ik gebruikt:
Spellbinders "Rose Creations"
Gouden Stampers
Glossy Accent van Ranger
Ranger Distress Ink "Vintage Photo"
Borderpons van Martha Steward
Donkergroen metalic borduurgaren
Stickles "Platinum" van Ranger
Roze strassteentjes

De tekst komt van een vel van Hero Arts

Ik moet eerlijk zeggen, vind de kaart wel goed gelukt:).

En als voorproefje op mijn nieuwe kaart "Jongens" & "Motivet".
Maar daar zullen jullie weer even op moeten wachten, ben momenteel razend druk hihihi, maar ik hoop dat ik jullie aankomend weekend weer kan verblijden.

Ik ben ook reuze benieuwd naar jullie mening, laat je een reactie achter?

Heel veel lieve groetjes en een fijne avond!
Marieke

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    Supermooi kaartje weer, mooie kleuren combinatie.
    Ben benieuwd naar je volgende kaart.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke, wat een gave kaart. Super mooie kleuren combi en die stempel is geweldig.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje!
    En wat heb je die bloemen mooi gemaakt!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen