zondag 27 januari 2013

Condoleance

Goedemorgen lieve bloggers,
 
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
 
Gisteren belde een goede vriendin van mij met de vraag of ik voor haar een condoleance kaart kon maken voor een pasgeboren baby!
...
Nou ik was echt even te stotteren aan de telefoon, ik schrok er echt van!
Ik heb nog nooit een condoleance kaartje gemaakt voor een kindje, laat staan voor een baby.
 
Toch heb ik mijn best gedaan.
Omdat dit zo'n persoonlijke kaart is, en mijn vriendin al iets in haar hoofd had, heb ik maar een tweetal kaarten gemaakt.
Volgens mij gaat het om een meisje maar de kleur van de kaart moest perse blauw worden.
 
Graag hoor ik jullie mening, welke vinden jullie het mooist?
(klinkt raar voor de gelegenheid)
 
Voor de eerste kaart heb ik een ballon ingekleurd met:
Flexmarkers: B418 (Dolphin Blue) - C919 (Dove Grey) - B119 (Powder Blue)
Copic markers: W9, 7, 5, 3, 1, 00 & de colorless blender
 
 
Het papier is van een papierblok van Me&My Big Ideas "Baby Boy".
 
 
De kaartvorm heb ik gestanst met een stans van Go Kreate "Large Frames Frilly #6".
Verder heb ik de kaart rustig gehouden en afgewerkt met een paar witte parels, wit lint & liquid pears "Opal White" van Ranger.
 

Voor de tweede kaart heb ik gebruik gemaakt van een afdrukje van een vlinder.
 
Ook deze heb ingekleurd met:
Flexmarkers: B418 (Dolphin Blue) - C919 (Dove Grey) - B119 (Powder Blue)
Copic markers: W9, 7, 5, 3, 1, 00 & de colorless blender
 

 
De randen van deze kaart heb ik met de hand en wit borduurgaren voorzien van een simpel stikje.
Het papier is van Fancy Pants "Country Boutique".
 
 
Voor de afwerking van de kaart heb ik een vlinderponsje, liquid Pearls "Opal White" van Ranger en de cuttlebug folder "Big dots" gebruikt.
 
 
Ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie mening!
 
Bedankt voor jullie bezoek en tot snel!
 
Lieve groetjes,
 
-xxx-
Marieke

1 opmerking:

  1. Heftig zeg......maar beide erg mooie kaartjes voor een dergelijke gelegenheid. Ik zou de bovenste versturen. Maar nogmaals, ik vind ze beide erg mooi.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen