maandag 3 oktober 2011

Make a Wish!

Goedenavond dames,

Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken!
Zoals vanmiddag beloofd (tjah, belofte maakt schuld) hierbij mijn nieuwe kaart (eindelijk weer een nieuwe LOL).

Echter heb ik niet de "Cupcake Princess Violet" stempel gebruikt maar de "Houseworks Fairy" en volgens mij is deze ook van Stamping Bella, ook dit schattige stempeltje is verkrijgbaar bij Miranda (Stempels&Zo)

Het papier is van Basic Grey, de Marjolaine serie.

Voor het inkleuren heb ik de volgende copics gebruikt:

Huid:
E33, E13, E11, E00
Wangen:
R20
Haar:
E49, E47, E44, E43
Blauw (jurkje):
B00, B000, B0000
Groen (jurkje):
YG99, YG97, YG93
Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de 0 (colorless blender)

Voor het vintage-achtige schaduweffect heb ik gebruik gemaakt van:
W7, W5, W3, W1

Voor het schaduweffect om het poppetje heb ik gebruikt gemaakt van:
T9, T7, T5, T3, T1, T0

Ik heb het plaatje verder afgewerkt met:
- randpons van EK succes
- Stickles van Ranger (Platinum en Diamond)
- Glossy Accent van Ranger
- Perlen pen (voor de kleine pareltjes)
- Lint van Basic Grey
- Splitpennen
- Roosjes

Verder heb ik alle randen gesponst met Distress Ink, Vintage Photo.

Nou, ik ben zeer tevreden over deze kaart.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Slaap lekker en tot snel,
Liefs,
Marieke

7 opmerkingen:

  1. Woowww zeg, wat een super mooi kaartje, geweldig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke, wat een leuke kaart zeg! Mooi papier ( kan ook niet anders met zo'n naam LOL) en de stempel vind ik helemaal tegek.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke, wat een leuke kaart zeg! Mooi papier (kan ook niet anders met zo'n naam LOL)
    De stempel vind ik helemaal tegek.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww, een schitterende kaart Marieke.
    Erg mooi ingekleurd.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww Marieke, wat een schitterende kaart.
    Erg mooi ingekleurd ook.
    Liefs Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marieke,
    Wat een SUPER leuk kaartje!!!
    En Zo prachtig ingekleurd!
    Hoop een volgende keer bij je workshop aanwezig te zijn!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart! Leuke afbeelding en geweldig gekleurd! Ook een mooi randpons he je gebruikt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen