vrijdag 3 mei 2013

Made with love

Goedemiddag lieve bloggers,
 
Het is al weer even terug dat ik wat gepost heb :-), tja dit zal altijd bij mij wel zo blijven dat ik perioden heb dat ik gewoon iets minder tijd heb om te freubelen.
 
Maar goed, laten we snel naar het kaartje van vandaag gaan :-)!
 
Voor deze kaart heb ik "Eenzame Tilda met hart" van Magnolia gebruikt.
 
Ik heb gekozen voor papier van Papermania "Happy Days", ontzettend leuk blokje met diverse retroprint.
 
 
Tilda heb ik ingekleurd met de Copics.
 
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren en schoenen: E49, 47, 44, 43, 42, 41, 40
Huis pakje: G00, 000, 0000
Hart, strik in haren: R29, 27, 24, 22, 20
 
En zoals jullie gewend zijn; voor het vintage achtige effect: W9, 7, 5, 3 + 0 (colorless blender)
 
Al een aantal keren heb ik de vraag gekregen waar ik de witte streepjes en stipjes (highlights) mee maak. Dit doe ik met Opaque White van Copic.
Dit zit in een potje en is een harde substantie. Met een nat kwastje kan je het wit opnemen en afzetten op je papier.
 
 Ook heb ik de volgende materialen gebruikt om de kaart verder af te werken:
 
- licht groen cardstok
- spellbinders "Petite Ovals Small"
- Ranger distress ink "Vintage Photo"
- Ranger Crackle Accent
- Ranger stickles "Tiara"
- Liquid Pearls "White Opal"
- Cheery Lynn doily stans "Kiwi Doily"
- Randpons van Martha Steward
- Lint van Tilda Basics
- Hero Arts tekststempel "CL333"
- Halve parels (wit) van Kars
- Bloemen van Wild Orchid Craft
- Cheery Lynn border stans "Rose Leaf"
 
 
Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achter zou laten en ben benieuwd naar jullie mening :-)!
 
Hopelijk tot snel.
 
-xxx-
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten