vrijdag 22 februari 2013

My Sweet Friend

Hallo freubel vrienden!
 
Wat ontzettend leuk om jullie weer te zien :-).
Het is alweer bijna weekend en dat betekent - in ieder geval voor mij - dat er weer tijd is om te freubelen... Daar kijk ik altijd zo naar uit!
Ik hoop dus ook weer dit weekend wat uit mijn handen te laten komen.
 
Voor wat betreft mijn kaart van vandaag...
Ik heb wederom gebruik gemaakt van een Magnolia stempel "Hello Little Butterfly".
Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb is van Authentique "Delightful" en roze cardstock.
 
 
Voor het inkleuren heb ik ook deze alleen gebruik gemaakt van mijn Copics!
Ik ben heel erg tevreden over de Flexmarkers, echter ben ik zo gewend met de Copics te werken dat ik er nog even aan moet wennen... Komt vanzelf ;-) (LOL).
 
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren: W9, 7, 6, 5, 3, 1, 00 (ik heb dus geen Zwart no. 100 gebruikt)
Kleding Roze: RV 25, 13, 23, 11, 10
Kleding Geel: Y17, 15, 02, 11
 
W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0).
 
 
Ja, jullie zien het goed, ik heb de haren een zwarte kleur gegeven hahaha. Ik krijg vaak de opmerking dat ik altijd dezelfde kleuren gebruik voor de haren, ik dacht laat ik dus eens iets anders proberen :-).
 
 
Om de kaart af te werken heb ik o.a. gebruik gemaakt van:
Metalen corners
Distress Ink Ranger "Vintage Photo"
Geel lint (gekocht bij Xenos)
Wit borduurgaren
Bloemen van Wild Orchid Craft
Cheery Lynn "Rose Leaf" (witte blaadjes)
Vlinderpons van Kars
Liquid Pearls van Ranger "White Opal"
Stickles van Ranger "Stardust"
Tekststempel "My Sweet Friend", volgens mij komt deze uit een set van Whiff Of Joy alleen dat weet ik niet meer zeker!
 
 
Ik ben zeer benieuwd wat jullie van My Sweet Friend vinden en zou het zeer op prijs stellen dat jullie een reactie achterlaten!
 
Ik wens jullie alvast een heel goed weekend toe met heel veel freubelplezier!
 
Liefs en tot snel,
-xxx-
Marieke

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marieke.
    Heel erg mooi :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen