woensdag 6 februari 2013

ALLSTAR

Hallo lieve bloggers,
 
Leuk dat jullie weer eens een kijkje komen nemen op mijn blog.
 
Vandaag heb ik weer een mannenkaartje voor jullie!
Ik ben toch aardig op dreef met de mannenkaarten hoor, ook al zijn ze best lastig te maken.
 
Voor dit kaartje heb ik weer een afdrukje van Sureya gebruikt, ontzettend leuke digi's (neem eens een kijkje op de website).
 
Voor het kaartje heb ik limegroen cardstock gebruikt en papier van Authentique "Peaceful".
 
 
Voor het afdrukje heb ik gebruik gemaakt van zowel mijn Copic Markers als mijn Flexmarkers.
Huid, Copic: E33, 13, 11, 00, 000
Wangen, Copic: R22, 21, 20
Haren en schoenen, Copic: E49, 47, 44, 43, 42, 41
Kleding zwart, Copic: T10, 8, 7, 5, 3, 1, 0
Kleding & ogen groen, Flexmarkers: G338 (Apple) - G339 (Meadow Green) - G519 (Honeydew)
 
Verder heb ik de Copics W9, 7, 5, 3 en de colorless blender gebruikt.
 
 
Voor het overig heb ik de kaart o.a. afgewerkt met:
 
Halve zwarte parels
Metalen corners
Wit borduurgaren
Tekststempel "Allstars" (weet alleen niet van welk merk - LOL)
Everyday Fun Twine van My Minds Eye
Distress Crackle Paint van Ranger "Walnut Stain"
Spellbinders Edgeabilitie "Classic Bracket"
 
 
Nou, ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Laat je even een reactie achter?
 
Hele lieve groetjes en tot snel!
 
-xxx-
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten