woensdag 20 februari 2013

Tilda in the garden

Hallo lieve bloggers,
 
Wat leuk jullie weer te zien :-)!
Sorry dat er even niets gepost is maar ik had het nogal druk... ach ja dat heb je soms toch?!
 
Ik had deze kaart gisteren al klaar maar het was al zo laat dat het me niet meer lukte om hem te posten.
 
Maar goed, weer genoeg gekletst :-), nu even over mijn kaartje!
 
Voor mijn kaart heb ik de stempel "Tilda in the garden" van Magnolia gebruikt.
Ook weer zo'n schattig poppetje, ik ben en blijf toch verknocht aan Magnolia... LOL
 
Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van papier van My Minds Eye "Sunshine" en geel cardstock.
 
 
Tilda heb ik geheel ingekleurd met mijn Copic markers.
 
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 22, 20
Haren: E29, 25, 15, 13, 11
Jurkje + sokken: G02, 00, 000, 0000
Bloemen: YR24, Y26, 23, 21
Bloemsteeltjes: YG99, 97, 95
 
Daarnaast W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0)
 

Om de kaart af te maken heb ik gebruik gemaakt van o.a.:
Spellbinder stans "Petit Ovals Small"
Cheery Lynn Border "Rose Leaf" (witte blaadjes - zo'n ontzettend mooie stans...)
Cheery Lynn Doily "English Tea Party"
Tim Holtz Alterations "On the Fence" (het schattige hekje achter Tilda)
 

 
Distress Ink Ranger "Vintage Photo" (inkten van randen)
Stickles van Ranger "Stardust"
Liquid Pearls van Ranger "White Opal"
Glossy Accent van Ranger
Randpons van Martha Steward
Snowflake stempel Magnolia (op de tweede mat rand mee bestempeld)
Roosjes van Wild Orchid Craft
Metalen hangertje in de vorm van een ster
My Minds Eye Everyday Fun Twine
Lint van Rico Design
Hart bestaand uit pareltjes
Halve parels zacht geel gekleurd
 
Daarnaast heb ik onderstaande corner uitgesneden met mijn Slice. Hiervoor heb ik de SD card "J`adore" gebruikt.
Ik heb in het verleden van veel dames gehoord dat ze niet goed overweg konden met de Slice.
Ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik de Slice - ondanks dat ik hem niet veel gebruik - geweldig vind!
Je kan er echt mooie dingen mee uitsnijden (naar mijn mening)!
 
 
 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe creatie vinden en zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten.
 
Heel erg bedankt voor het langskomen en hopelijk tot snel!!
 
-xxx-
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten