zondag 3 februari 2013

Just want to Say ....

Goedemorgen lieve bloggers,
 
Vandaag eindelijk weer een kaartje van mij :)!.
 
De afgelopen week ben ik erg druk geweest en heb ik nauwelijks tijd kunnen besteden aan mijn hobby (helaas).
Afgelopen vrijdag hebben wij de hele dag bruiloft gehad, het was errug gezellig (en ook heel heel erg laat hahaha!).
Ook hier heb ik iets moois voor in elkaar gefreubeld - dit zal vanzelf op mijn blog verschijnen!
 
Maar nu even over mijn kaartje...
Ik dacht bij mezelf, laat ik eens een mannenkaart maken (hier ben ik zo slecht in).
En ik merk ook dat velen een mannenkaart minder leuk vinden om te maken... je ziet ze vele malen minder op blogs dan vrouwenkaarten. Nou zijn vrouwenkaarten ook makkelijker (en zelf persoonlijk vind ik ook leuker - LOL) om te maken.
 
Enfin...
Voor mijn mannenkaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van Sureya.
Ik vind het ontzettend leuke digi's. Echter dit is wel persoonlijke smaak...
Een vriendin van mij was hier afgelopen week en zij vond deze plaatjes maar "eng"!!!!!
Dit komt met name door de ogen denk ik - het zijn een soort manga-achtige poppetjes.
 
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van papier van Authentique "Original".
 
 
"Shizuo" (zoals dit mannetje heet) heb ik ingekleurd met:
Huid, Copics: E33, 13, 11, 00, 000
Wangen, Copics: R22, 21, 20
Haren, blouse en schoenen, Copics:  E49, 47, 44, 43, 42 en 41
Giletje en broek, Copics: B39, 34, 26, 23 en 21
 
Voor het vintageachtige effect heb ik de W9, 7, 5, 3 & de colorless blender gebruikt.
 
 
De kaart heb ik o.a. afgewerkt met:
tekst + framestempel van Nicole van Kalsbeek-Verkooijen
Randpons van EK-Succes
Wit gaas
Babyblauw lint
Wit borduurgaren
Zwarte fineliner
 
 
Zelf ben ik erg te spreken over dit mannenkaartje!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden - laat je even een reactie achter? Dit zou ik erg leuk vinden.
 
Mochten jullie verder nog vragen en/of opmerkingen hebben kan je dat ook altijd in het reactieveld plaatsen - of mij mailen :).
 
Ik ga nu snel afsluiten... ik word zo opgehaald door mijn moeder.
Samen gaan we naar mijn tante en daar gaan we de hele dag heerlijk freubelen!
Ik ben benieuwd of ik nog iets leuks uit de vingers zal krijgen :)!
 
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag en tot snel!
 
Lieve groetjes,
-xxx-
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten