maandag 18 oktober 2010

Chinese Tilda

Goedenavond dames,

Leuk dat jullie weer eens komen kijken bij mij!

Van onderstaande Tilda ben ik helemaal weg! Ik vind haar zo schattig!
Ik heb Tilda ingekleurd mijn (hoe kan het ook anders hihihi) mijn copics.

Ik heb de volgende copics gebruikt:

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Haar: 100 (zwart), N7, 5, 3, 1
Kleding groen: YG99, 97, 95
Kleding blauw: B02, 000, 0000
Rood/oranje (kleding en paraplu): R05, 02, 00
Daarnaast heb ik de W3 en de 0 (colorless blender) gebruikt

De bloemetjes heb ik met een ponsje uitgeponst. Ik heb met de punt van een schaartje in het midden van de bloem iets gedrukt zodat het bloemetje een beetje gaat plooien.
Nadien heb ik hartjes gemaakt met Liquid pearl en de randjes heb ik bewerkt met Stickles.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Memorybox. Dit mooie papier is te koop bij Stempels&zo.
Dit papier is zo mooi... WOW! Dubbelzijdig en is redelijk betaalbaar (10 velletjes à € 2.95).

Verder heb ik de kaart afgewerkt met een zwarte fineliner. Ik heb gewoon langs de randjes streepjes gezet... ach is weer eens iets anders.

Het parapluutje heb ik tevens bewerkt met Stickles.

Nou weer genoeg gekletst. Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.

Laat je even een reactie achter??? Dat zou ik erg op prijs stellen.

Lieve groetjes en voor straks slaap lekker!

Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten