zaterdag 23 oktober 2010

Dangling Sea Edwin

Goedemorgen,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog!

Vandaag wil ik Dangling Sea Edwin aan jullie laten zien.
I like him!

Ik heb papier gebruikt van K&Company.
Edwin heb ik ingekleurd (jah, vertel eens iets nieuws... met mijn copics).

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Kleding + sokken blauw: B97, 95, 93, 91
Kleding + schoenen bruin: E79, 77, 74, 71, 70
Anker: C7, 5, 3, 1

Alle randen heb ik aangezet met inkt van colorbox (fluid chalk, Chestnut Roan).
Ik heb vele kleuren van colorbox inkt maar ik gebruik de fluid chalk Chestnut Roan het meest.
Ik vind die bruine kleur het mooiste effect geven, het lijkt altijd een beetje vintage achtig.
I like that;)! LOL

Om de kaart af te werken heb ik lint, stickles en glossy accent gebruikt.

Tevens heb ik de randpons "Binding Edge" van EK Succes gebruikt.
De kaart is verder afgewerkt met kleine parels die ik vast heb gezet met de hotfix!
Dit is een zeer handig apparaatje.

Onder de hotfix pareltjes of strassteentjes zit een plaklaag, zodra je die verwarmt wordt deze laag vloeibaar waardoor je parel/strassteentje vast blijft zitten.
Als de hotfix opgewarmd is zet je deze op het pareltje of strassteentje en voila deze blijft plakken.

Wel moet ik zeggen dat ik liever de steentjes met "gewone" lijm vastplak.
De plak/lijmlaag onder de hotfix steentjes komt vaak (zoals te zien op de foto) onder de rand uit waardoor je de lijm ziet zitten. Deze droogt helaas ook niet transparant op.

Om gewone parels vast te zetten gebruik ik vaak Tacky Glue van Aleene's. Deze droogt zo goed als transparant op en daar zie je dus niet meer veel van.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.

Laat je even een reactie achter?!

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer.
Ik wens jullie nog een fijne zaterdag toe!

Lieve groetjes,
Marieke

1 opmerking: