zaterdag 16 oktober 2010

Christmas is coming to town!

Goedenavond dames,

Hierbij wil ik jullie graag een viertal kerstkaarten laten zien die ik gemaakt heb!
Ik moet zeggen, ben er zelf zeer content mee:)! (LOL)

Ik heb voor de verandering ook eens een keer een Hängler Stängler afdrukje gebruikt! Ik vind ze eigenlijk zo gaaf en schattig dat ik er vele afdrukjes van heb. Maar eigenlijk gebruik ik ze weinig (well it's something to change).

Het papier wat ik heb gebruikt is van K&Company. Dit papier gebruik ik heel veel, het is goed te combineren, mooie dikte en het is dubbelzijdig!

De eerste kaart heb ik gemaakt met een al iets oudere Tilda. Toch blijf ik haar leuk vinden.
Ik heb haar ingekleurd met de volgende copics:

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Kleding & schoenen (bruin): E79, 77, 74, 71, 70
Krans: G28, 24, 21
Lint & sokken: R29, 27, 24, 22, 20

Daarnaast gebruik ik op alle plaatjes de W3 (voor vintage effect) en de colorless blender gebruikt.

De uitgestanste krans is van Marianne Design. Na het stansen en embossen heb ik de krans bewerkt met mijn copics en airbrush.

De hoekjes heb ik bewerkt met Versa Mark inkt en nadien heb ik er Ultra Thick embossing powder "Savoury Tropic" van Blonde Moments.
Nadien heb ik dit verhit met mijn embossingföhn.

Hierboven een andere kaart. Ik vind deze Edwin en Tilda ook zo schattig!
Ik heb nog gezocht naar een Misseltoe takje maar kon het niet vinden:(. Dan maar zonder.

Ik heb Edwin en Tilda met de volgende copics ingekleurd:

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Haar Tilda: E44, 42, 41
Haar Edwin: E49, 47, 44, 42
Kleding bruin: E79, 77, 74, 71
Kleding groen: G28, 24, 21
Kleding rood: R29, 27, 24, 22, 20

Ik heb daarnaast parels, cuttlebug folder small dots, spelbinders, Martha Steward pons, tekststempel van Marianne Design en lint gebruikt om de kaart verder af te werken.

Op deze Tilda ben ik echt verliefd! Of ze echt een kerst Tilda is weet ik niet maar ze is zo schattig!
Ik heb Tilda gekleurd met de volgende copics:

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Trui: E44, 43, 42, 41
Broek: E49, 47, 44, 43
Sokken: R29, 27, 24, 22, 20

De embellishments zijn van een pakketjes wat ik ook bij de Zeeman heb gekocht. Ach, geeft wel een leuk effect. Al vind ik wel dat je merkt dat dit goedkopere producten zijn (toch iets minder mooi afgewerkt).

Ik heb de kaart afgewerkt met mooie parels.

Tjah, en dit jongetje van Hängler Stängler is ook zo gaaf! Hij is niet voor de kerst.. maar ach als je kerstkleuren gebruikt kan het heel goed!

Ik heb de volgende copics gebruikt:

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Kleding groen: G28, 24, 21
Kleding rood: R29, 27, 24, 22, 20
Schoenen: E79. 77, 74, 71

Ik ben heel druk bezig geweest met de stiksels. Ik gebruik hier geen naaimachine voor, ik doe alles met de hand.
Is wel even een werkje, maar geeft een heel mooi resultaat!

De kleding heb ik nog bewerkt met Stickles, geeft toch een sprankelend effect!

Nou, ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Laat je even een berichtje achter?

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel.

Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Zoals altijd weer helemaal super!!!!
    Mooi hoor! Vooral de 2de en de laatste kaart vind ik errug mooi.

    BeantwoordenVerwijderen