zaterdag 22 januari 2011

Friends are...

Hoi,

Leuk dat je mijn blog bezoekt.

Hieronder één van mijn nieuwste creaties, ik, ben er echt wel trots op zeg!

Voor deze kaart heb ik een stempel van Mo Manning gebruikt "Bella & Bronte. Deze en nog vele andere stempels (van Mo Manning maar ook van andere merken) kan je vinden in de shop van Miranda, Stempels&Zo.

De tekststempel is van Whipper Snapper "Friends are the most important ingredients in this recipe they call life". Vond dit zo'n gepaste tekst bij het stempeltje...

Ik heb papier van Memory Box gebruikt, "Spearmint" - "Fernbrae Stachel" - Brandywine Picnicbasket".

Voor het inkleuren heb ik de volgende copics gebruikt:

E33, 13, 11, 00
R20
E44, 43, 42, 41
W7, 5, 3, 1
V17, 15, 12
YG99
E35, 33, YR24, 21
En natuurlijk de colorless blender

Toen ik de tekst gestempeld had heb ik deze bewerkt met de Copic Airbrush en stift V12. Zo heb ik de achtergrond een zacht paarse kleur gegeven.

De kaart is verder afgewerkt met roosjes, bloemen en blaadjes van Prima Marketing.
Ook deze tref je allemaal aan in de shop van Miranda.

Verder is de kaart afgewerkt met Stickles van Ranger "Diamond" en "Tiara", Glossy Accent van Ranger, Perlen Pen "Creme" en Colorbox Chalk Ink "Chestnut Roan" en "Olive Pastel".

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten.

Lieve groetjes,
Marieke

1 opmerking:

  1. Aaaaah wat een super lief kaartje zeg!
    Heel erg mooi gemaakt!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen