zondag 23 januari 2011

Nice cookie

Hallo allemaal,

Voordat ik druk bezig ga met een valentijnskaart wilde ik jullie deze kaart nog even laten zien.
Hier ben ik gisteren heel druk mee geweest, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

De kaart is gemaakt met een stempel van CC-Design "Cookie Emma".
Ik ben naast Magnolia ook een echte fan van deze stempels, ze zijn zo schattig!

Ik heb papier van Webster's Pages gebruikt, deze kan je net als de CC-Design stempels vinden bij Stempels & Zo.

Voor het inkleuren van Emma heb ik mijn copics gebruikt.

E33, 13, 11, 00
R20
E79, 77, 74, 71, 70
E49, 47, 44, 43
V95, 93, 91
YG99, 97, 95
BG 78, 75, 72
W3 en de colorless blender

Zoals hieronder te zien heb ik de kaart afgewerkt met Crackle Accent van Ranger (op het koekje).

Glossy Accent van Ranger (op de schoenen).

Een zegelstempel met witte wax van 7 Gypsies. Dit heb ik al zo lang in de kast liggen maar gebruik het bijna nooit.

Ik heb een ronde mal van Marianne Design gebruikt uit de serie Creatables. Die heb ik door de Cuttlebug gehaald en bewerkt met de copic airbrush en copic BG 72.

Voor de verdere afwerking heb ik Turquoise kleurig kant gebruikt, gekleurde halve parels, Stickles "Diamond" van Ranger en Liquid Pearls "Pewter" van Ranger.

Alle randen heb ik afgewerkt met Colorbox Ink "Turquoise".

Zo nu snel aan de slag met mijn valenstijnskaart, tipje van de sluier: ik maak de kaart met een CC-design stempel. Nieuwschierig??? Houdt mijn blog even in de gaten.

Lieve groetjes,
Marieke

1 opmerking: