zaterdag 22 januari 2011

Wine tastes better

Goedemorgen allemaal,

Dit is misschien niet het 'soort' kaart wat je van mij gewend bent maar toch...
Eerst vond ik deze ook niet zo leuk, maar hoe langer ik er naar kijk hoe leuker ik hem toch vind.

Ach, een beetje verandering kan nooit kwaad toch?

De stempel is van Whipper Snapper "Afternoon Delight" en komt uit de shop van Miranda (Stempels&Zo).

De tekst heet "Wine Tastes Better" en is ook van Whipper Snapper.

Ik heb het vrouwtje ingekleurd met de Copics.

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen en mond: R22, 20
Haar: E49, 47, 44, 43
Jurkje en tas: R37, 35, 32, 30
Glazen van de bril: T3, 1
Daarnaast heb ik W3 en de colorless blender gebruikt.

Het papier is van Memory Box "Butterfield Brighter days" hiermee heb ik de achtergrond gemaakt. Tevens heb ik "Rhubarb Tart Trellis" gebruikt, hier heb ik de bloemen uitgeknipt.

Ik heb de bloemen nadien (gedeeltelijk) bewerkt met Stickles van Ranger "Diamond".
De bloemen heb ik met Pop-up dots van Glue Dots vast gemaakt, zo lijkt het net alsof ze iets verhoogd zijn.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met parelsnoer (tjah ik weet niet hoe ik dat moet benoemen, zijn een soort stokjes met parels eraan geregen), deze heb ik gekocht bij een plaatselijke hobbywinkel en Glossy Accent van Ranger.

Alle randen zijn afgewerkt met Colorbox Chalk Ink "Chestnut Roan".

Het is weer eens iets anders, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes en een fijn weekend toegewenst.

Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten