zaterdag 5 februari 2011

Love Love

Hallo dames,

Leuk dat jullie weer eens een kijkje nemen op mijn blog.
Het heeft even geduurd voordat ik iets nieuws kon posten, ik ben nog steeds niet lekker te pas (blijf grieperig) en heb het loei druk op mijn werk!!
Gelukkig vind ik mijn werk ontzettend gaaf en heel divers.

Maar goed nu even over de kaart...
Tilda komt uit de nieuwe "You are so special" collectie van Magnolia.
Ik vind de nieuwe collectie zo leuk... maar helaas moet ik een beetje op de centjes letten. Sjoerd (mijn vriend) en ik hebben onlangs een huis gekocht dus daar gaan ook een aantal (heel wat hihihi) centjes naar toe.

Voor de kaart heb ik het papier van Tilda gebruikt, erg lief en schattig.

Tilda heb ik ingekleurd met de volgende copics:
E33, 13, 11, 00, 44, 43, 42, 41, R20, 89, 85, 83, 81, W3, 0.
Om Tilda een beetje te laten schitteren heb ik Stickles "Tiara" van Ranger en Glossy Accent van Ranger gebruikt.

De kaart is afgewerkt met bloemen/roosjes van Prima Marketing welke ik heb bewerkt met Stickless "Diamond" van Ranger en roze lint.

Ik heb de kaart verder afgewerkt met de Martha Steward "Doily Lace" pons.

Ik heb van een postzegelmal van de Cutlebug (zit bij de Cutlebug bij aankoop) het hartje uitgeknipt en ingekleurd met mijn copics.
In de puntjes op de rand heb ik pareltjes aangebracht met de Perlen pen "Creme".

De randen van de kaart e.d. heb ik afgewerkt met de colorbox ink "Pink".

Leuk dat jullie weer even langs zijn geweest.
Laat je even weten wat je van mijn kaart vindt?

Lieve groetjes en een hele fijne zaterdag toegewenst.

Marieke

3 opmerkingen:

  1. Ohh WAUW Marieke,
    Hij is SUPER MOOI!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk en schattig kaartje! Lekker veel bling! Stickles zijn geweldig!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meis!! super leuke kaart heb je gemaakt! Ik zit altijd te prutsen met die bloempjes, waar heb je die mee vast gezet op de kaart.


    gr. Chantal

    BeantwoordenVerwijderen