woensdag 23 februari 2011

Shame on me!

Hoi Dames,

Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken!
Ik weet het "shame on me" dat ik al zolang niet iets nieuws heb gepost!

Maar gelukkig betekent niet dat ik niet wat heb gedaan:) LOL!

Ik zal (hopelijk, als alles lukt) vandaag een aantal posts maken (om weer bij te gaan lopen hihihi).
Vandaag heerlijk vrij van het werk dus heb ik eindelijk even tijd!
Maar goed genoeg gekletst, nu even naar de kaarten.

Ik vond deze stempel van de "Cozy Family Autumn" zo lief dat ik deze maar zelf heb gekocht bij Miranda van Stempels&Zo.

Voor het papier heb ik wit en bruin cardstock gebruik en papier van Tilda.

Voor het inkleuren heb ik de volgende copics gebruikt:
E49, 47, 44, 43, 42, 41
E33, 13, 11, 00, R20
R59, 29, 27, 24, 22, 20
W7, 5, 3 en de colorless blender

Voor de afwerking heb ik op wit cardstok (met rode stempelinkt, meende dat ik de colorbox catseye heb gebruikt) swirls gestempeld. Op bepaalde hoekjes heb ik pareltjes afgezet.

Ik heb de kaart iets bewerkt met Glossy Accent van Ranger (hierdoor lijken de mouwtjes van de jurkjes een iets andere kleur).

De roosjes zijn van PrimaMarketing.

Voor deze kaart heb ik een Tilda uit de nieuwe "You are so special" collectie gebruikt.

Ik heb K&Company "Madelaine" en Basic Grey "Bittersweet" papier gebruikt.

Om Tilda in te kleuren heb ik de volgende copics gebruikt:
E33, 13, 11, 00, R20
E49, 47, 44, 43
E79, 74, 70
RV19, 17, 14, 13, 11
W3 en de colorless blender

Ik heb een ronde snijmal (beetje kant idee) van Nellie Snellen gebruikt: MFD20.

Daarnaast heb ik witte roosjes van Prima Marketing gebruikt die ik zelf heb bewerkt met mijn airbrush en copics (RV14, 11).

Om wat extra accent aan te brengen heb ik (hoe kan het ook anders) Glossy Accent van Ranger gebruikt.

Om alle randen heb ik colorbox chalk ink "Chestnut Roan" gebruikt.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden.
Laat je een reactie achter? Dat zou ik wel heel leuk vinden!
Als je nog iets wil weten dan kan je altijd een berichtje achterlaten.
Ik heb vanaf nu in mijn sidebar ook een link staan met mijn e-mailadres dus als je vragen hebt of iets wil weten dan kan je ook altijd mailen.

Lieve groetjes,
Marieke

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Marieke!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marieke
    Ik zag je afbeelding via google en ik was op slag verliefd op jou kleurkunsten.
    Ik ben meteen volger van je geworden, volgens mij kan ik een hele hoop van jou leren.
    Als je zin hebt kom je dan bij mij ook eens langs?
    Groeten Judith
    www.stempelstunter.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen