zondag 6 februari 2011

Yellow

Goedenavond dames,

Leuk dat jullie weer even langs komen.
Hieronder nog één van mijn creaties met Tilda uit de nieuwe "You are so special" collectie.

Het betreft dezelfde Tilda als de Tilda die ik gisteren op de kaart "Love Love" heb gemaakt.
Die kaart was roze, meer een valentijnskaart.
Nu heb ik de kaart geel gemaakt. Ik kreeg een beetje het lente / Pasen gevoel.
Zo zie je maar weer dat je met een andere kleur al een heel ander effect kan bereiken met dezelfde stempel.

Nu even terug naar de huidige kaart:
Voor deze kaart heb ik papier van Basic Grey gebruikt "Origins Paper".

Ik heb Tilda met de volgende copics ingekleurd:
E33, 13, 11, 00, 49, 47, 44, 43, 42, 41
R20, Y08, 06, 02, 00
W3 en 0

Ik heb Tilda een paar oorbellen gegeven met de Perlen pen "Creme".
Hiermee heb ik ook de parel op haar strik in het haar gemaakt.
Daarnaast heb ik enkele kleine glossy effects aangebracht met Glossy Accent van Ranger.

Ik vind dit echt een geweldig product en gebruik het bijna op elke kaart.
Het heeft gewoon iets, het geeft net iets meer aan de kaart!

De achtergrond (waar Tilda op zit) is uitgestanst met een stans van Spellbinders "Fleur de Lis".
Dit is een zeer gedetailleerde stans en om die reden lastig uit te stansen met je Cutlebug.
Ik draai de stans tijdens het stansen een kwartslag zodat alles goed wordt uitgesneden/ge-embost.
Ik geloof dat Nicole hier al ooit een filmpje over heeft gemaakt met een zeer duidelijke uitleg.

Na het uitstansen heb ik de witte stans bewerkt met mijn copics en airbrush. Nadien heb ik deze bespoten met Glimmer Mist "Creme de Chocolat".

De bloemen zijn van Petaloo (verkrijgbaar bij Stempels&Zo) en waren wit.
Ik heb ze bewerkt met mijn copics en mijn airbrush. Zo heb ik ze het exacte kleurtje kunnen geven als waar ik mee gekleurd heb.

Alle randen heb ik afgewerkt met de Colorbox Chalk Ink "Chestnut Roan".

Ik ben zelf zeer blij met het resultaat van deze kaart.
Zo zie je maar dat je met dezelfde stempels meerdere effecten creëren.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat je het even weten???

Lieve groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten