vrijdag 10 juni 2011

Thank You

Hi ladies,


Belofte maakt natuurlijk schuld, aangezien ik beloofd had eindelijk weer eens wat te posten op mijn blog... LOL!
Bij deze dus.

Zoals jullie in mijn vorige bericht hebben kunnen lezen heb ik van Miranda van Stempels&Zo wat afdrukjes ontvangen van de nieuwe Magnolia Collectie "Sweet Rainbow".
Ik vond "Sweetie Tilda" zo schattig, wat jullie?

Het papier is volgens mij van Cosmo Cricket, maar dit weet ik niet meer zeker (sorry).
Ik heb Tilda ingekleurd met de volgende copics:
E49, 47, 44, 43, 42, 41, 33, 13, 11, 00
R20
BG78, 75, 72
W7, 5, 3 , 1
Colorless Blender

De roosjes heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design "English Rose".
Het was wel even vogelen hoe ik de roosjes in elkaar moest maken, maar na wat zoeken op internet en Youtube is het toch nog gelukt!

Verder heb ik de kaart afgewerkt met roosjes, stiksels, randpons van Martha Steward en pareltjes.

De randen van het papier heb ik allereerst bewerkt met de edge distresser van Tim Holtz en nadien de randjes voorzien van kleur met een sponsje en distress inkt "Vintage Photo".

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en zou het dan ook leuk vinden als jullie een reactie achter laten.
Misschien post ik later vanavond nog een kaart, maar dit weet ik nog niet zeker.

Ik wens jullie een prettige avond toe!

Lieve groetjes,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke, Gaaf kaartje! Erg mooie kleuren, mooi ingekleurd en de roosjes zijn ook erg goed gelukt.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat ziet er weer super uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marieke,
    Woooooooow, wat een SCHITTERENDE kaart en wat is Tilda MOOI gekleurd. Waar het papier dan ook van mag zijn.....je kaart is SUPER ☺☺☺
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke,
    Nou, het was het wachten wel waard hoor!!!hahahha
    SUPER geweldige kaart!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marieke,

    de kaart is in het echt nog mooier! Maar dat blijft altijd het moeilijke van foto´s maken.
    Gaaf die bloemetjes. Heb net meteen even gekeken op youtube. Ziet er leuk uit om te doen, maar het moet wel lukken. Bij jou is dat gelukt;)

    Groetjes Net

    BeantwoordenVerwijderen