vrijdag 10 juni 2011

Update

Beste allemaal,


Hierbij even update hihihi!

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen maar ik heb het momenteel echt stuiterdruk! En als ik 's avonds al een keer tijd heb bekijk ik liever jullie blog dan dat ik die van mijzelf update;).


Met ons huis hebben we behoorlijke tegenslagen gehad, maar er zit nu wel weer een stijgende lijn in.

Als het goed is wordt vandaag (na ongeveer 2 maand!) het water weer aangesloten, de stucadoor gaat gedeeltelijk door het huis en volgende week komen de tegels (YES!!!!).


Als het allemaal klaar is zal ik wel een aantal foto's laten zien (hoe het was en hoe het is geworden).


Voor wat betreft het kaartjes maken, je gelooft het niet, ik heb zelfs tijd gevonden om nog een aantal nieuwe kaarten te maken! Deze moeten alleen nog gepost worden (zucht... ging dat nou eens vanzelf, zou een stuk makkelijker zijn LOL).


Ik zal trachten (misschien vanavond) van het weekend iets te plaatsen, ik kan jullie ook niet langer laten wachten.


Van Miranda van Stempels&Zo heb ik, voordat ze met vakantie ging, afdrukjes van de nieuwe Magnolia collectie "Sweet Rainbow" ontvangen, evenals afdrukjes van Helz Cuppleditch OHHHHHHHHHHHH, echt zo gaaf.

Daarnaast heb ik ook nog weer heel wat nieuwe papiertjes van o.a. Stella Rose gekregen.

Ik heb hier dus al een aantal voorbeeldkaarten meegemaakt.


Helaas zullen jullie hier nog even op moeten wachten, ik moet nu eerst nog zo'n 8 uren werken voordat ik thuis ben:)!


Ik wens jullie allen een hele fijne en knutselrijke (indien mogelijk) dag toe en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten.


Tot snel,


Lieve groetjes,

Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten