zaterdag 19 april 2014

How are you Doing?

Hallo lieve bloggers,
 
Oh, spannend!
Aankomende dinsdag (22/4) is het zover, de 20-weken echo!!
Ik kijk er zo naar uit, ik hoop dat alles gezond is en we eindelijk te weten komen of we kunnen uitzien naar een jongen of meisje (al heb ik natuurlijk mijn voorgevoel al wel ;-) - toch durf ik daar niet op te vertrouwen LOL).
We zullen zien of het klopt!
 
Vandaag nog een mannenkaart voor jullie.
Ook deze kaart is gemaakt met een pop van Sureya, genaamd "Domino".
 
Het papier is van Authentique "Irresistible".
 
 
Ook dit keer is de pop ingekleurd met mijn Copic Markers, ik heb eens een uitdaging aan mezelf gesteld. De pop moest ingekleurd worden met zwart en rood, dat is gelukt (al zeg ik het zelf).
 
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren + kleding (grijs/zwart): 100 (black), N9, 7, 5, 3, 1, 0
 
Het rood heb ik gekleurd met mijn Flexmarkers:
R735 (Firebrick)
R555 (Chilli Red)
R566 (Red Rooster)
 
Het geheel is vintage-achtig gemaakt met W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0) van Copic.
 
 
Voor de afwerking heb ik o.a.gebruikt:
 
Tekststempel van Nicole Verkooijen
Ranger Distress Ink "Vintage Photo"
Ranger Liquid Pearls "White Opal"
Ranger Stickles "Stardust"
Rood lint met witte stippen
Randpons van Martha Steward
 
 
Het zal aan de kleuren liggen, maar ik ben zelf meer tevreden over deze kaart (als je deze vergelijkt met de vorige).
Wat vinden jullie?
Hebben jullie nog tips voor mij, voor mannenkaarten?
 
Heel veel liefs,
Marieke
 
PS. morgen is het Pasen, ik wens jullie hele fijne dagen.
Geniet ervan, hopelijk wordt het mooi weer!

1 opmerking:

  1. Prachtig kleurwerk! Ben via Google bij jou terechtgekomen, maar wat een leuke verrassing!
    Kom beslist vaker kijken bij je.
    Ook wens ik jou en je vriend/man een hele fijne en goed zwangerschap toe!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen