vrijdag 11 april 2014

Terug van weggeweest + big announcement

Hallo lieve volgers,

Eindelijk weer terug van weggeweest :-).

Vorig jaar liet mijn gezondheid het helaas afweten en lukte het mij niet meer om mijn blog bij te houden. Dit koste mij te veel energie.

Begin 2014 ben ik opgenomen in het Roessingh (in Enschede) voor een klinisch behandeltraject voor chronisch pijn & vermoeidheidssyndroom. Op dit moment ben ik nog wel onder behandeling maar gelukkig weer gewoon thuis. Eind juni 2014 volgt er een laatste behandelweek (intern) en dan is de behandeling klaar.

In het kort komt het erop neer dat de behandeling je leert omgaan met de pijn en vermoeidheid en je bewust laat worden over keuzes die je maakt. Het klinkt zo een beetje vaag, maar ik heb het ervaren en het helpt mij echt.

Maar goed, in de tussentijd heb ik niet helemaal stil gezeten en ben gewoon doorgegaan met mijn hobby, dat kan ik natuurlijk niet laten :-).

Op dit moment voel ik me weer zo goed dat ik denk dat het mij weer gaat lukken mijn blog bij te houden, ik hoop dat dit in de toekomst zo blijft. Ik ga dus trachten weer geregeld nieuwe creaties te plaatsen.

Naast dit allemaal heb ik nog een ontzettend leuk nieuwtje:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja :-), ik ben zwanger!!!
Inmiddels al 19 weken - dus alweer bijna op de helft. Gos, wat gaat dat snel zeg.
Alles gaat goed met de beeb en mij, op de "normale" zwangerschapskwaaltjes na (LOL).
Ik zal jullie op de hoogte houden.
 
Ik vind het heel leuk jullie weer te spreken en tot snel, dan kom ik met een nieuwe creatie.
 
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten