zondag 13 april 2014

Saturated Canary - Moederdag 2013

Hallo lieve bloggers,
 
Gisteren postte ik mijn Moederdag creatie 2013 voor mijn moeder.
Ook heb ik voor mijn schoonmoeder een mooie creatie gemaakt in 2013, deze tref je hieronder aan.
 
Met de scorepal heb ik een mooi "tasje" gemaakt die twee theezakjes vasthoud binnenin (mijn schoonmoeder is namelijk gek op thee).
 
Als plaatje heb ik een afdrukje van Saturated Canary genomen "Mad Hatress".
Dit was een stempeltje wat een kopje thee in de hand had, leek mij wel toepasselijk.
 
Als papier heb ik een blok van K&Company gebruikt wat ik destijds nog had liggen, de naam weet ik helaas niet meer.
 
 
De Mad Hatress heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers.
Huid: E13, 11, 00, 000
Wangen: R22, 21, 20
Haren + kleding bruin: E29, 18, 15, 13, 11
Kleding blauw: BG15, 13, 11, 10
 
Voor het vintage-achtige effect heb ik de W9, 7, 5, 3 en de colorless blender (0) gebruikt.
 
 
Voor de afwerking heb ik o.a. gebruikt:
 
Ranger Distress Ink "Vintage Photo"
Ranger Stickles "Icicle"
Ranger Glossy Accent
Ranger Liquid Pearls "White Opal"
Halve parels (blauw/groen)
Zelf gehaakte bloem
Halve parel
Bloemen van Wild Orchid Craft
Lint
Theezakjes (binnenin)
 
 
Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze creatie vinden.
Net als mijn moeder is mijn schoonmoeder ook heel blij met wat ze gekregen heeft, ook dit werkstuk prijkt nog steeds bij haar in de kamer.
 
Hele lieve groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten