zondag 8 januari 2012

Cupcake anyone?

Hallo allemaal,

Het is me vandaag gelukt 2 kaarten te maken, waar ik natuurlijk zeer blij mee ben!

Voor deze kaart heb ik een afdrukje van Mo Manning "Cupcake Prinsess Violet" gebruikt.
Dit afdrukje heb ik al een tijdje geleden gekregen van Miranda van Stempels en Zo en eindelijk heb ik er (al zeg ik het zelf...) iets moois mee weten te creƫren.

Het papier is van Cosmo Cricket uit de lijn "Upcycle", ook dit is te koop bij Miranda.

Voor het inkleuren van Princess Violet heb ik de volgende copics gebruikt:

Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Haar: E49, 47, 44, 43, 42
Jurk geel: Y26, 15, 11
Jurk roze: RV25, 14, 23
Daarnaast heb ik voor het vintage achtige effect (zoals ik het altijd maar noem) gebruikt:
W9, 7, 5, 3, 1

En last but not least de colorless blender.

De jurk heb ik afgewerkt met Glossy Accent en Stickles "Diamond" van Ranger.
Sommige randjes heb ik gedistressed met de Edge Distresser van Tim Holtz waarna ik alle randen heb ge-inkt met Distress Ink "Vintage Photo".

De vlinders heb ik uitgeponst met een ponsje van Kars.
Nadat ik de randen be-inkt had met Distress Ink "Vintage Photo" heb ik de randjes van de vleugels voorzien van een laagje glitter met Stickles van Ranger "Tiara".
Het lijfje van de vlinder heb ik met de Viva Decor Perlen pen "Creme" gemaakt.

Als laatste, de tekst "Sweetie Pie" komt van een tekst vel van Hero Arts.

Ik hoop dat jullie deze kaart net zo mooi vinden als ik zelf (hihihi, moet het toch wel zelf zeggen natuurlijk:-), LOL).
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achter zouden laten.

Heel veel lieve groetjes, een fijne zondagavond toegewenst en hopelijk tot snel,

Marieke

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, afbeelding super mooi ingekleurd.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ingekleurd Marieke!!
    Het prentje spreekt voor zich!!
    Mooie kleurkeuze , persoonlijk vind ik de gele tinten niet zo gemakkelijk .Dit is bijzonder mooi!!!
    Een fijne dag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen