zondag 29 januari 2012

Hey Girlfriend

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen op mijn blog!

Helaas is het niet gelukt gisteren een kaartje te plaatsen... daarom vandaag maar TWEE :)!
Hieronder de eerste.

Onlangs zag ik dat Marley een aantal van haar stempels te koop had, zo heb ik heel wat ontzettend gave stempels van Marley overgenomen!
(Marley, dank je wel voor de ontzettend gave stempels en goede service).

Efin, ik heb ook heel wat stempels van Kenny K overgenomen. Ik vond ze altijd al gaaf maar volgens mij kan je deze stempels niet in NL kopen...
Ik had verder geen zin om e.e.a. uit te zoeken vandaar dat ik nooit van deze stempels bemachtigd had... Maar nu eindelijk wel!

Voor onderstaande kaart heb ik de stempel "Uptown Angle" gebruikt, wat een gave stempel om in te kleuren zeg.

Het papier is van Basic Grey "Hopscotch" + "Sweet threads" + "Hello Luscious".

Voor het inkleuren heb ik de volgende copics gebruikt:
Huid: E33, 13, 11, 00
Wangen: R20
Lippen: R20 + oogschaduw: YG00 + ogen: BG78, 75, 72
Haar: E59, 57, 55
Kleding Roze: RV02, 10, 000
Kleding Blauw: BG78, 75, 72
Kleding Groen/Geel: YG21, 00, 000

Voor de vintageachtige look: W9, 7, 5, 3 en de colorless blender.

Het ovaal heb ik uitgestanst met Spellbinders "Ovals". Toen deze nog in de stans zat heb ik deze bewerkt met mijn copic airbrush (wolkeffect). Hiervoor heb ik de B41 gebruikt.

De tekststempel van Nicole Verkooijen heb ik na het stempelen uitgeknipt en tevens bewerkt met de copic airbrush (B41), de randjes heb ik nadien bewerkt met Glossy Accent van Ranger.

De randen heb ik met de hand geprikt en geborduurd. Het is even een klusje, het ziet er ook niet zo strak uit als dat je het met de naaimachine zou doen maar toch vind ik dit een mooier effect geven. Voor het borduren heb ik metalic garen gebruikt.

Voor de rest heb ik de kaart afgewerkt met:
- randpons van EK Succes (franse lelies)
- Ribbon Brown van Marianne Design
- Viva Decor Perlen pen "creme"
- Halve plakparels

Ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!
Om die reden zou ik het leuk vinden jullie reacties te lezen.

Wij zien elkaar straks weer...
Ik heb namelijk nog een tweede kaart te posten:)

Lieve groetjes en tot zo,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten