vrijdag 25 juni 2010

The good stuff

Hallo dames,
Het is toch nog gelukt om vanavond iets in elkaar te freubelen (nou moet ik wel zeggen dat de kaart al voor een groot gedeelte klaar was LOL)!
Het stempelafdrukje heet Singing Tilda - uit de nieuwe wedding collectie (echt een geweldig nieuwe collectie:D)! Het papier is van Memory Box genaamd Frond (heb ik van stempelsenzo ontvangen, ik heb begrepen dat zij de enigen in Nederland zijn die papier van Memory Box verkopen... Echt super geweldig papier).
Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics.
Huid: E33, E11, E00, R20 en W3
Haar: E49, E47, E43, E41 en W3
Jurk: BV04, BV02, BV01, BV00 en W3
Na het inkleuren heb ik het afdrukje uitgestanst met een Nellie Snellen Multi Frame stans.
Alle randen heb ik ingeinkt met colorbox katteoogje - Heliotrope.

De ketting en oorbellen van Tilda heb ik bewerkt met Diamond Stickles van Ranger.
Ik heb de Diamond Stickles van Ranger tevens op de roosjes gebruikt. De bloemen (wit) van Prima Marketing heb ik bewerkt met Crackle Paint van Ranger (aged mahogany, is de onderste bloem) de bovenste bloem heb ik besprayed met Glimmermist (Auburn). Nadien heb ik de randen bewerkt met Acrylic Paint Dabber van Ranger (Pearl).
Het takje heb ik geponst met de McGill takjespons.

Het kroontje heb ik uitgesneden met mijn Slice (echt een geweldig aparaat, naar mijn mening wel als je alleen kaarten maakt, voor scrappen lijkt hij mij aan de kleine kant). Nadien heb ik het kroontje bewerkt met Diamond Stickles van Ranger.

De tekst is een rubon uit een Swatch Book van Impress-ons Creative Imaginations.

Ik wens jullie allen een hele fijne avond verder en bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop jullie snel weer te zien.
Lieve groetjes,
Marieke





1 opmerking:

  1. Ook je zangeres is prachtig ingekleurd en het kaartje is super
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen