vrijdag 25 juni 2010

Wedding collectie Magnolia

Hallo dames,
Momenteel heb ik het zo druk zowel op mijn werk al privé dat ik al bijna 2 weken niet aan freubelen toe ben gekomen...
Nouja, geheel niet hieronder een paar creaties met de nieuwe magnolia wedding collectie. De afdrukjes heb ik al ingekleurd. Het onderliggende papier is van Memory box, hier heb ik de kleuren op afgestemd.

De kaartje met dit zangeresje is bijna klaar... dus nog even geduld!


Ik hoop snel weer een aantal kaarten te kunnen plaatsen!
Ik wens jullie allen een prettige avond toe!
Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Wauw meisje, wat een super mooie stempeltjes!
    Wil jij ze niet kopieren en doorverkopen :P?
    Kun je nog geld mee vangen :P.
    Haha grapje. (A)
    Wij staan trouwens op de site van stemweder berg rally. Een erg scharmante foto....
    haha!

    Kusjee.

    BeantwoordenVerwijderen