maandag 7 juni 2010

May your day be filled with happiness

Goedenavond bloggers,
Wat leuk dat jullie weer eens een kijkje komen nemen op mijn blog. Ik heb vanavond nog eens heerlijk zitten freubelen en dit is het resultaat!
Het papier is van K&Company en Basic Grey.
Het rode lint is van de Action, en de tekststempel is van WOJ.
Het afdrukje is van Hängler Stängler, ik vind deze mannetjes en vrouwtjes toch ook altijd zo schattig!!! Bianca, dank voor de afdrukjes!
Ik heb dit mannetje ingekleurd met mijn copicmarkers.
Huid: E33, E11, E00, R20 en W3
Kleding Blauw: B05, B02, B00, B000 en W3
Kleding Rood: R17, R14, R20, R11 en W3
Haar en schoenen: E77, E74, E70 en W3
Broek en band om het hoedje: E53, E51, E50 en W3
Daarnaast heb ik ook gebruik gemaakt van de colourless blender.
Zoals je wel kunt zien heb ik naast het afdrukje rub-ons gebruikt (ik ben zo'n held hiermee... zie het scheve resultaat;) LOL). De gebruikte rub-ons zijn van Creative Cafe, Swatchbook.

De onderste bloem heb ik uitgeponst met mijn bloemenpons. De randen heb ik bewerkt met Acrylic Paint Dabbers - Pearl. De bovenste bloem was wit en heb ik besprayed met GlimmerMist Auburn en tevens bewerkt met Acrylic Paint Dabbers - Pearl. Toen dit gedroogd was heb ik er een grote licht blauwe splitpen doorheen gegaan.

Nou dit was het dan weer. Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot snel.

Slaap lekker voor straks
-xxx- Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten