zaterdag 12 juni 2010

Love make everything grow

Hoi Dames,
Vandaag eens eindelijk heerlijk tijd gehad om te freubelen. Het afdrukje van Hängler Stängler had ik reeds ingekleurd. Ik vond hem best schattig gekleurd..
Het papier wat ik heb gebruikt zijn van diverse blokken van K&Company.
Het frame heb ik met nestabilities gemaakt (uit wit cardstock) en nadien heb ik er Glimmer Mist "Creme de Chocolat" overheen gesprayed. Dit geeft eigenlijk best een leuk effect, gevlekt.
De tekst is van Spring Sentiments van WOJ. De hartjesswirl is van Magnolia.
Daarnaast heb ik de rand met EK Successpons "binding edge" uitgeponsd.
Het mannetje is ingekleurd met copics.
Huid: E33, E11, E00, R20 en W3
Haar en schoenen: E37, YR23, YR31 en W3
Kleding oranje: YR24, YR23, YR20 en W3
Kleding groen: G85, G82, G40, G20 en W3
Daarnaast bij alle kleuren heb ik de colorless blender gebruikt.
De bloemen heb ik vastgeplakt met GlueDots. Nadien heb ik een hartje gemaakt met Liquid Pearls van Ranger. De licht groen/gele bloemen heb ik nadien bewerkt met Diamond Stickles van Ranger.

De binnenzijde van de hartjesswirl van Magnolia heb ik "ingekleurd" met Glossy Accents van Ranger. Dit geeft een glossy 3D effect (echt heel leuk!).

De embellishment komt van een oud pakketje van de Action.
Het lint heb ik met behulp van de Xyron (create a sticker) bevestigd aan de kaart. Nadien heb ik het lint bewerkt met Liquid pearls van Ranger.

Ach best schattig toch?

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterliet!
Ik wens jullie een prettige zaterdagavond (moet wel lukken met dit weer toch..)
-xxx-
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten