maandag 28 juni 2010

Hi friend

Hallo dames,
Hier weer een nieuwe kaart met Flower Girl Tilda van de nieuwe Wedding collectie van Magnolia.
Ik heb papier gebruikt van Memory Box uit de serie Frond, Enchanted en Spearmint.
De achtergrond met de tekst Delightful (tekst is van Hero Arts) heb ik zelf gemaakt. Ik heb op een correspondentiekaartje van de Hema gebruikt. Hier heb ik de tekst op gestempeld (opnieuw en opnieuw en opnieuw LOL). Nadien heb ik Teykol (een wit vloeibaar goedje) over de tekst heen geschilderd met een kwastje. Dat heb ik goed laten drogen en ik ben nadien met Vivid inkt "Olive" over het witte correspondentiekaartje gegaan. Waar het Teykol zit kleurt het papier niet. Zo krijg je best een leuk effect...
Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics.
Huid: E33, E11, E00, R20
Haar, mandje en schoenen: E49, E47, E43, E41
Jurkje (blauw groen): G24, G21, G00, G000
Jurkje en sokken lime groen: YG25, YG23, YG21, YG00
Rozenblaadjes: R85, R83, R81
Daarnaast heb ik de colorless blender en W3 gebruikt.
Het ovale labeltje heb ik met de cuttlebug uitgestanst uit een spellbinders stans. Hier heb ik de tekst "hi friend" op gestempeld. Deze tekst is van CC design "spring sentiments".
Over de tekst heb ik Glossy Accent van Ranger gebruikt. Om de rand heb ik Stickles "Crystal" gebruikt.
Verder is de kaart afgewerkt met roosjes, Stickles "Crystal" en Liquid Pearls "Pewter".


En natuurlijk met Glossy Accent. Zoals hier te zien heb ik deze ook opgebracht op de bloemblaadjes die Tilda voor zich uitstrooit!

Echt een mooi bruidsmeisje hoor;)! Ik heb alle randen afgewerkt met inkt van colorbox katteoogje "Moss Green".

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en hopelijk tot snel!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Groetjes en een prettige avond, geniet van het mooie weer!
Marieke

1 opmerking:

  1. Hoi Marieke,

    wat een mooi kaartje hebt je gemaakt. En de achtergrond is super geworden erg leuk, prachtig ingekleurd stempeltje ik heb genoten bedankt
    en nu ga ik de rest van je blog nog even bekijken
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen