zondag 11 juli 2010

Bride & Groom

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken!
Ondanks de ontzettende warmte heb ik me er vanmiddag toch toe kunnen zetten een nieuwe creatie in elkaar te freubelen.
Het papier is van Memory box en te koop bij stempels & zo te Eindhoven.
De stempelafdrukjes: loving bridal couple & weddingbackground zijn van Magnolia.
De tekststempel is van Kars: Huwelijk (EN).

De afdrukjes heb ik ingekleurd met mijn grote trots: mijn Copic markers.
Huid: E33, E11, E00, R20
Haar Edwin: E49, E47, E43, E41
Haar Tilda: E35, YR24, YR20
Kleding blauw: B97, B95, B93, B91
Kleding roze: R85, R83, R81
Broek Edwin: E42, E41
Rozen: R27, R22, R20
Blaadjes rozen: G21
Daarnaast heb ik W3 en de colorless blender gebruikt.
Als finishing touch heb ik mijn gekleurde afdrukje afgwerkt met witte highlights, gezet met een witte gelpen.
De Swirl komt van de Frame Cirkel stans van Marianne Design Creatables.
De roosjes zijn van Prima Marketing.

Ik heb het plaatje uitgeknipt en op de voorkant van de kaart geplakt. Ik had daarvoor het binnenste uitgesneden zodat de voorkant van de kaart op een frame lijkt.

Aan de binnenkant van de kaart heb ik de background stempel geplakt (wel gemat).
Als je de kaart dan dichtklapt lijkt het net of Edwin en Tilda voor dit mooie prieeltje staat.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met:
- Colorbox Fluid Chalk inkpad "Chestnut Roan" (voor het ininkten van de randen)
- Liquid Pearls "White Opal" van Ranger
- Glossy Accent van Ranger (hier heb ik de roosjes van Tilda mee bekleed)
- Stickles "Diamond" van Ranger
Nou ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden. Ik zou het leuk vinden dat je een reactie achter zou laten!
Nogmaals bedankt voor het bezoeken van mijn blog en een prettige avond toegewenst.
Lieve groetjes,
Marieke
PS. ik wens jullie allen een plezierige voetbalwedstrijd toe (over een minuut of 5)!!
(dat Nederland mag winnen LOL)

1 opmerking:

  1. Heeej Marieke

    Wat super leuk dat je mee wilt doen aan mn verjaardags candy!
    Enne...wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt zeg!! Heel erg mooi!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen