zaterdag 24 juli 2010

Every Moment

Beste allemaal,
Leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Ik heb vandaag eens heerlijk weekend gevierd door te freubelen... Goh daar kom je echt van tot rust;)! Kan het iedereen aanraden (LOL).
Enige tijd geleden heb ik van Miranda van Stempels & zo een paar ontzettend leuke afdrukjes gekregen van (nieuwe?) Whipper Snapper stempels! Goh wat komen die leuk uit. Dat had ik niet verwacht omdat de afdrukjes best wel groot zijn.. maar eenmaal aan het kleuren werd ik helemaal verliefd op de afdrukjes!
Zie hieronder mijn eerste kaart met de Whipper Snapper afdrukjes.
Het Papier is van Memory Box.
Helaas ben ik voor jullie vergeten de nummers van de gebruikte copics te noteren...
Forgive me!
De bloem is gemaakt met een stans van Spellbinders "Flower Creations". Nicole Verkooijen heeft op haar blog hier al enkele voorbeelden en filmpjes mee gemaakt!
Dat was ook de reden dat ik deze stans zo leuk vond dat ik hem ook heb gekocht!
En echt... de bloemen zien er ontzettend leuk uit.
Ik heb geen airbrush.. dus toen ik de bloemen heb gestanst heb ik ze nadien met Vivid inkt bewerkt en een sponsje! Dit wil net zo goed... al zou ik wel heel graag een keer willen werken met een airbrush! Maar dat komt ooit nog wel.
Van de tekststempel heb ik maar een foto gemaakt omdat ik deze (per ongeluk) iets verkeerd heb gestempeld.
Ik had de stempel namelijk op het gestreepte papier af willen drukken maar dat is mislukt...
Ach jah, niet alles kan goed lukken!
De "pareltjes" heb ik gemaakt met de perlen-pen "Creme".
Toen ze opgedroogd waren heb ik ze gekleurd met mijn copics... Dit heb ik nu meerdere malen gedaan.. het is wel een precies werkje en even oefenen maar je krijgt er best een heel leuk effect mee. Op deze manier kan je ook parels in de exact zelfde kleur maken als je afdrukje.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdagavond toe en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten.

Heel veel lieve groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten