zondag 11 juli 2010

Nieuws!!! Stempels&zo designer


Beste allemaal,
Graag wil ik jullie nu officieel laten weten dat ik designer ben geworden bij stempels&zo.
Enige tijd geleden ben ik door Miranda benaderd met de vraag of ik kaarten wou maken voor haar webshop en winkel in Eindhoven. Natuurlijk heb ik hier volmondig JA op gezegd. Ik voelde me echt vereerd:)! Die kans krijg je niet iedere dag!
Vanaf het moment dat ik begonnen ben met scrap- & stempelkaarten bestel ik al spullen bij haar. De service is super goed en snel.
Dus dames mochten jullie eens tijd hebben neem eens een kijkje in haar webshop want het is daar echt smullen!
Lieve groetjes,
Marieke

1 opmerking:

  1. WAT LEUK!! Gefelicitieerd!
    en ik kijk uit naar al het moois wat je voor haar gaat maken!! Succes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen