donderdag 6 mei 2010

Greeting Farm

Goedenavond lieve bloggers,


Gisteren heb ik eindelijk weer eens heerlijk zitten freubelen, iets waar ik ook echt weer zin in had! Ik was zondag al met dit kaartje begonnen maar had toen geen tijd genoeg om de kaart af te maken.






Het stempeltje is van Greeting Farm en ingekleurd met copic markers.


Huid: E00, E11, E33, W3, Colorless Blender
Wangen: R20
Haar: C1, C3, C5, C7, 100 (zwart), W3, Colorless Blender
Kimono (Paars/grijs): BV31, BV23, BV29, W3, Colorless Blender
Kimono Rood + Rode bloem in haar: R00, R20, R22, R27, W3, Colorless Blender
Achtergrond om het afdrukje: W1, W3, W5, W7, Colorless Blender


Het papier is van K&Company - Wild Saffron en Black & Ivory Fusion
(designer paper pad 12x12)
De randpons is van Martha Steward
Daarnaast heb ik de kaart met parels, bloemen en roosjes versierd.
Dit wou ik graag met jullie delen. Ik wil jullie danken voor jullie bezoek aan mijn blog, hopelijk kom je nog eens kijken.
Op- en/of aanmerkingen, tips en reacties zijn natuurlijk altijd welkom!
Liefs,
Marieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten