dinsdag 18 mei 2010

Stoere boys

Goedenavond lieve bloggers,
Leuk dat jullie weer komen kijken op mijn blog!
Ik heb, tot overmaat van ramp (nou ja, een ramp is het ook weer niet) vanavond ook nog een verjaardag. Dat terwijl ik het al zo ontzettend druk ben met werken... thuis eet en slaap ik alleen, freubelen zit er even niet in!
Maar om terug te komen op mijn verhaal, ik heb een verjaardag van twee boys (tweeling van 29 jaar) en ik zoeken en zoeken tussen mijn creaties... kom ik erachter dat ik helemaal geen 'jongens/mannen' kaarten meer in bezit had:S!
Dus ik gisteravond (tot laat) nog snel even iets in elkaar gefreubeld. Ik vind het niet mijn beste creaties, maar goed ik had niet veel tijd en ik moest twee kaarten hebben. En kaarten kopen.. tjah.. dat doe ik eigenlijk nooit!!!!!!
De afdrukjes zijn van magnolia en zijn ingekleurd met (hoe kan het ook anders) mijn copics!!!
Het afdrukje heb ik uitgestanst met mijn cuttlebug en spellbinders (oval small, de 1 na grootste).
Ik heb papier van K&Company gebruikt. En de inkepingen zijn gemaakt met een pons van Martha Steward.

De bloemen heb ik bewerkt met distress crackle paint van Ranger.
De tekststempels zijn van een stempelvel van Hero Arts.


De kaarten zijn eigenlijk heel simpel (maar je bent er toch, ookal zijn ze simpel toch wel even druk mee).
Voor vandaag de laatste keer bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten op mijn blog.
Tot snel!
Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Ik vind ze erg leuk geworden hoor!
    Vooral Robin Hood vind ik errug gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen