maandag 10 mei 2010

Sneek a peek!

Goedenavond lieve bloggers,
Leuk dat jullie weer even komen kijken op mijn blog. In mijn vorige berichtje heb ik beloofd dat er snel een nieuw kaartje van mijn kant zou komen. Zo ben ik vanavond ook heel voortvarend aan de slag gegaan. Helaas door enkele familiaire aangelegenheden is het niet gelukt het kaartje af te ronden!!!... Het zit niet altijd mee!
Daarom geef ik jullie alvast een sneek a peek van mijn nieuwe kaartje!
Het stempeltje is van magnolia (I love it!) en het afdrukje is ingekleurd met copics (I love them... echt een geweldige uitvinding, ik had ze jaren eerder moeten hebben;)) LOL. De hoekjes zijn geponst met een edge punch van Martha Steward (ik ben alleen de naam ff kwijt).

Na het kleuren met de copicmarkers heb ik het afdrukje van highlights voorzien met een witte gelpen van Pental.


De randen heb ik bewerkt met Acrylic Dabber paint (kleur: Mushroom) van Adirondack. In de hoekjes (zoals op de foto te zien) heb ik met Liquid Pearls (kleur: White Opal) pareltjes gemaakt.


Zoals ik al aan heb gegeven hoop ik toch snel weer een kaart af te kunnen ronden, maar helaas verwacht ik dat dit pas a.s. donderdag zal lukken! Dan heb ik namelijk (hopelijk) weekend!
Begrijp me niet verkeerd, I love my job, soms misschien wel teveel! Ik maak vaak lange dagen en ben thuis ook nog wel eens druk met mijn werk bijvoorbeeld met het uitwerken van notulen van vergaderingen.
Maar goed... het is wel echt mijn ding dus niet klagen maar dragen;)!
Ik wens jullie allen een prettige nachtrust en tot snel.
Mijn dank voor het bezoeken van mijn blog... en jullie weten het vragen op- en/of aanmerkingen zijn altijd welkom!! (evenals tips en reacties)!
Heel veel liefs,
Marieke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten