woensdag 5 mei 2010

Voor de allerliefste...

Hallo Bloggers,

Leuk dat jullie even komen kijken op mijn blog!


Zoals jullie zien staat er eigenlijk nog niets op mijn blog... hier heb ik nog niet veel tijd voor gehad/aan besteed.
In het verleden heb ik getracht een blog te maken, maar voor mijn gevoel keek hier niemand op :(!
Om die reden heb ik mijn blog maar verwijderd.


Ik kijk regelmatig op andere blogspots en dan denk ik altijd... "dat kan ik toch ook?" en daarom heb ik besloten weer bezig te gaan met het maken van een blog.
Zie hieronder één van mijn nieuwste creaties!



Het plaatje is een kleurplaat welke ik heb verkleind op mijn pc en nadien heb geprint op een correspondentiekaartje van de Hema. De kleurplaat is van Winx en heb ik op internet opgezocht.

Ik heb het afdrukje gekleurd met mijn copicmarkers.

Het papier is van K&Company.

De kleine (stoffen) roosjes zijn van een goedkope winkel bij ons in de buurt (ik weet niet of ik de naam mag noemen, maar het begint in iedergeval met Ac....)
De grote bloem/roos heb ik zelf gemaakt met een bloemenpons (het idee heb ik uit het magnoliamagazine nr. 3).

Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik dat graag, daarnaast zijn tips en reacties altijd welkom;)!
Ik zal trachten vanavond meer kaarten te posten, ik ga nu zo lekker shoppen (kijken of ik nog wat leuks kan scoren:D).

Dank voor het bezoeken van mijn blog en tot snel.

Liefs en groetjes,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten