woensdag 5 mei 2010

Van shoppen word je blij!!!

Goedenavond allemaal,
Van shoppen word je happy... zeer happy hahaha!
Vandaag een vrije dag van kantoor en ik dacht "die kans moet ik grijpen"!
Zodoende ben ik met mijn moeder heerlijk op stap gegaan.
Vanmorgen hebben we ons eerst een weg gebaand naar de scrapbookwinkel in Heesch en nadien zijn we verder gereden naar Paper and Pictures in Doorn!
Wow zeg! Wat een mooie winkels... ik heb mijn ogen uitgekeken!!!! (bij Paper and Pictures was ik nog nooit geweest).
Zie hieronder het resultaat van ons dagje shoppen:




2 sets stempels van Jillibean (tekst)
2 sets stempels van Kelly Panacci - Hampton art (tekst)
1 Martha Stewart pons - edge punch
2 Glimmermist - Sage & Walnut Gold
Glossy Accent van Ranger
2 Distress Crackle Paint - Frayed Burlap & Walnut Stain
Gluedots
Trinket Pins Leaf van Maya Road
Lush Brads van minds eye - Green & Brown
Roosjes van Magnolia
Chandelier Garland Pink & Light Pink
en witte en blauwe roosjes

Ik ga nu snel aan de slag met mijn nieuwe spullen!

Bedankt voor het nemen van een kijkje op mijn blog en tot de volgende keer.

Liefs,
Marieke



1 opmerking: