zaterdag 29 mei 2010

Hugs & Kisses

Hoi lieve bloggers,
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Eindelijk (tussen alle hectiek door) ben ik vandaag een beetje aan freubelen toegekomen.
Morgen wordt mijn overbuurmeisje 4 jaar (een hele leeftijd LOL) en daar moest natuurlijk nog even een kaartje voor gemaakt worden. Voor deze kaart heb ik mijn net nieuw ontvangen stempel van CC Design (Laying Nora) gebruikt. Ik vind haar so cute!
Ik heb haar ingekleurd met mijn copics (hoe kan het ook anders).
Het papier is van K&Company (specialty paper - Berry Sweet).
De "4" heb ik uitgesneden met de Slice (designcard - Vintage Findings).
De tekst stempel Hugs & Kisses is ook van CC Design (Spring Sentiments).
Laying Nora heb ik gekleurd met:
Huid: E33, E11, E00, R20 en W3
Haar: E29, E25, E13, E21 en W3
Jurkje: Rood - R27, R22, R20, R00 en W3
Groen - YG03, YG01, YG00 en W3
Roze biesjes (+ bloem in het haar): R85, R83, R81 en W3
Vleugels: C3 en C1
Schaduw: W7, W5, W3 en W1
Het groene lint met witte dots heb ik geloof ik ooit in een pakketje op een beurs gekocht. Maar vraag me niet naar een naam of welke beurs hihihi (ik weet het niet meer, ach jah vroegtijdige ouderdom LOL).
De grote roos (met kant) is van Magnolia en heb ik besprayed met GlimmerMist (Walnut Gold) voor een sprankelend effect.
Het idee van de platte strik heb ik van Nicole (site: http://www.stampinupnicole.blogspot.com). Zij heeft een filmpje op haar site staan waarin zij uitlegt hoe je zo'n strik maakt. Ik vind het echt een geweldig filmpje/idee (het is wel ff oefenen hoor dames LOL).
En bij een verjaardagskaart hoort natuurlijk ook een verjaardagswens (aan de binnenzijde).
Het wensje heb ik van internet geplukt (http://www.suriflowers.com). Hier haal ik veel wensjes / tekstjes vandaan als ik iets in een kaart moet schrijven.
De bloemetjes aan de binnenzijde van de kaart heb ik (voordat ik ze op heb geplakt) bewerkt met Acrylic Paint Dabber (Pearl).
Hartelijk dank voor het bezoeken van mijn blog. Hopelijk tot snel!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Groetjes, liefs en een fijne avond verder.
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten