donderdag 13 mei 2010

Love to your Heart

Goedenavond bloggers,
Zoals in mijn eerdere bericht vandaag beloofd, hier nog een tweede kaart! Ik ben, in tegen stelling tot mijn vorige kaart, over het resultaat ZEER tevreden (al zeg ik het zelf) LOL!!.
Ik heb voor deze kaart een afdrukje van magnolia gebruikt (Tilda met hartjespijl en boog, een echte favoriet van mij) en ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers.
Even tussendoor, aan mijn copics ben ik echt verslaafd. Ik ben begonnen met het kopen van de ciao sets (2x72 stuks) jah.. ik heb hard gespaard en in één keer alle copic ciao makers gekocht!! Het was een uitgave maar ik heb er nog nooit spijt van gehad. Inmiddels heb ik mijn collectie uitgebreid met 50 sketch markers. Bij de ciao set had ik vaak het probleem dat ik net niet de juiste overloopkleurstellingen (ik benoem het misschien vaag maar hoop dat jullie het begrijpen) kon gebruiken. Ik had met name problemen met de kleuren roze, groen en blauw. Ik ben inmiddels zo verslaafd dat ik elke keer wel weer nieuwe markers erbij bestel... ik ben getroffen door een virus ofzo (lijkt het wel.. LOL)!
Voor het kleuren van het afdrukje heb ik gebruikt:
Huid: E33, E11, E00, R20 (wangen) en W3
Kleding + sokken: E77, E74, E70 en W3
Haarband en Hartjes: R85, R83, R81 en W3
Haar en Boog: E47, E33, E31 en W3
Vaak vermeld ik het niet maar de colorless blender gebruik ik ook in ieder afdrukje
De teksten komt van een stempelvel van Kelly Panacci.
Het papier is van K&Company - Madeline.
De bloemen zijn van Magnolia. Ik vind ze super, iets grotere roosjes (volgens mij zijn het roosjes) met kant erin verwerkt. Ik heb de roosjes voor ik ze heb gebruikt besprayed met
GlimmerMist - Tattered Rose (dat geeft net dat extra glam effect).
De hartjes van de pijltjes heb ik, zoals te zien is op bovenstaande foto bewerkt met Glossy Accents van Ranger. Ik vind dit zo'n leuk product, je krijgt net dat beetje extra 3-d effect.


Verder heb ik de kaart afgewerkt met Liquid Pearl - White Opal.

Ik wil jullie allen hartelijk danken voor het bezoeken van mijn blog. Mocht je iets willen weten, opmerken of gewoon reageren... ga je gang!

Graag tot een volgende keer!

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten