zondag 30 mei 2010

Just for you

Goedemorgen dames,
Leuk dat jullie weer komen kijken. Hier heb ik een kaartje voor Miranda van stemelsenzo (http://www.stempelsenzo.nl) gemaakt.
Ik heb bij haar enkele stempels van CC design besteld en de levering was niet geheel goed, per abuis was deze stempel (Easter Emma) gekomen. Ik mag de stempel houden, maar ik heb wel moeten beloven dat ik er een mooie creatie voor Miranda mee ging maken. Gisteren de stempels ontvangen... ik heb er maar gelijk een kaart mee gemaakt.
Ik dacht eerst... Easter tjah.. Pasen is al voorbij! LOL Hoe ga ik hier nou een kaart mee maken die niet aan Pasen gerelateerd is! Zie hieronder het resultaat! Al zeg ik het zelf best wel goed gelukt!
Het papier is van K&Company.

Ik heb de Emma ingekleurd met copics.
Huid: E33, E11, E00, R20 en W3
Haar: E35, YR23, YR31 en W3
Jurkje Blauw + mandje: B97, B95, B91 en W3
Jurkje Bruin + schoenen: E77, E74, E70 en W3
Eieren: E71, E70 en W3
Na het kleuren heb ik het afdrukje uitgeknipt.
De tekstjes zijn tevens van CC Design - Spring en Autumn Sentiments.
Ik heb drie platte roosjes (wit, donker & licht blauw) in elkaar gedraaid en nadien twee bloemen bovenop de steeltjes geplakt.

Nadien heb ik de kaart afgewerkt met lint en parels.
Dank voor het bezoeken van mijn blog en hopelijk tot snel.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
Groetjes en een fijne zondag toegewenst.
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten