dinsdag 18 mei 2010

Happy B-day 2 you nr. 3

Hallo lieve bloggers,
Leuk dat je mijn blog weer eens bezoekt. Ik heb het momenteel zo druk op mijn werk, ik werk als directiesecretaresse voor een accountants & belastingadviseurs kantoor. Dat ik het zo druk heb komt momenteel omdat wij donderdag (aanstaande) een grote aandeelhoudersvergadering hebben. Ik ben zo druk met alle voorbereidingen e.d. dat ik weinig vrije tijd heb!
Ik wil dus wel graag vaker een kaart maken en een berichtje kunnen posten maar helaas, die vlieger gaat niet altijd op:(!
In dit bericht wil ik graag verder gaan met mijn, reeds begonnen, tutorial waarin ik jullie uitleg/vertel hoe ik kleur met mijn copics. Ik dacht dat dit wel een leuk idee is... iedereen kleurt toch weer op haar eigen manier en zo kun je veel van elkaar leren.
Ik ben hier nog steeds bezig met het kleuren van mijn precious moments afdrukje.
Voor de haren van het meisje heb ik gebruikt: E49, E47, E43, W3 en colorless blender
Voor de haren van de jongen heb ik gebruikt: E35, YR23, YR20, W3 en colorless blender
Zoals ik jullie al eerder heb verteld kleur ik van donker naar licht.
Ik zet eerst de randen (en waar schaduw moet vallen) aan met mijn donkerste kleur.
Nadien ga ik met mijn 1na donkerste kleur over de donkere kleur en zet daarbij nog een randje ernaast aan. Ik ga nog niet blenden!


Met de lichtste kleur, kleur ik eerst de witte stukjes nog in, behalve daar waar highlights moeten komen. Dit laat ik gewoon wit!














Nadien ga ik met de W3 een vintage-achtig effect proberen te creƫren door de randen aan te zetten met de W3.

Tot zover dit berichtje!
Ik wil jullie hartelijk danken voor het bezoeken van mijn blog en hoop dat jullie snel weer komen kijken.
Reacties en tips zijn altijd van harte welkom!
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten