zaterdag 29 mei 2010

Nieuwe aanwinst

Goedemorgen lieve bloggers,
Hier weer even een berichtje van mij. Ik had eigenlijk toegezegd weer lekker te gaan freubelen... maar helaas is dat er niet van gekomen! Ik ben geveld door de bekende dameskwaal en HOOIKOORTS!! pfff.. daar heb ik lang geen last van gehad maar begint nu weer erg op te spelen, rode tranende ogen, snotter/loop neus en vooral veel niezen!
Maar goed niet klagen maar dragen zeg ik altijd;)! (maar soms is klagen ook wel leuk LOL)
Hieronder mijn nieuwe aanwinsten... Ik ben er helemaal trots op mijn eerste aanwinsten van CC-design. Ik heb gekocht:
- Lady bug Nora
- Laying Nora
- Nurse Nora
- Honey Sailor
- Easter Emma (niet afgebeeld)
- Rainy day Emma (niet afgebeeld)
- Autumn sentiments
- Spring sentiments (niet afgebeeld)
Ik zal toch echt trachten er spoedig iets heel leuks mee te maken. Ik vind ze zo schattig;)!!
Nou ik ga nu maar echt eens aan de freubel met mijn loopneus hahahah! LOL
Dank voor het bezoeken van mijn blog en ik hoop je snel weer te zien.
Liefs en groetjes,
Marieke

1 opmerking: