donderdag 13 mei 2010

The Key to my Heart

Hallo lieve bloggers,
Hier weer een nieuw kaartje van mij! Ik had me voorgenomen om vandaag de gehele dag druk bezig te zijn met kaarten maken!! Nou... dat is deels gelukt hahah! Ik kon vanmorgen maar niet uit bed komen, zo moe was ik. Ik heb twee dagen meer dan 15 uur achter elkaar gewerkt! Volgende week hebben wij een grote vergadering bij ons op kantoor en tjah, daar moet wel het een en ander voor voorbereid worden. Maar goed.. toen ik wel uit bed kon komen ben ik maar eens aan de slag gegaan. Zie hieronder het resultaat!!
Ik had eigenlijk wel een andere kaart in gedachten... maar soms valt een kaart gewoon iets anders uit dan dat je het op voorhand had bedacht. Ik vind het eind resultaat dan ook niet geheel naar mijn verwachting, maar goed...! LOL.


Hoe ik de bloemen heb gemaakt heb ik jullie in een vorig bericht reeds laten zien.



De stempel heb ik ingekleurd met copic markers.
Huid: E33, E11, E00, R20 en W3
Haar: E49, E47, E43, E41 en W3
Jurk (blauw): B97, B93, B91 en W3
Jurk (bruin) & touw aan sleutel: E47, E43, E41 en W3
Sleutel en sokken: E77, E74, E70 en W3
De sleutel heb ik nadien nog bestreken met Glossy Accents van Ranger.
De tekststempel is van Royal Langnickel - clear choice stamps (trip to Paris stamps).
De sleuteltjes zijn rubons en komen uit Swatchbook, creative imaginations.


De blauwe parels heb ik ooit gekocht in een winkel (ik zou niet meer weten welke) waar alles voor 1 tot 5 euro de deur uit ging.. een heel doosje met verschillende kleuren (halve) parels heb ik toen gekocht voor € 1,50 dacht ik!
Nou ik ga weer snel verder met een volgend kaartje! Ik wil jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog! Graag hoop ik jullie snel weer te zien!
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten